کد خبر : 38114
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 15:25

شهردار ایلام خطاب به همه دستگاه های تابعه:

معاونین و مدیران حوزه های مختلف شهرداری که عملکردشان ضعیف و موجب نارضایتی باشد برکنار می شوند

معاونین و مدیران حوزه های مختلف شهرداری که عملکردشان ضعیف و موجب نارضایتی باشد برکنار می شوند
مظفری افزود: همه روسای سازمانها، معاونین و مدیران میانی شهرداری برای انجام دقیق و رضایت بخش ماموریت ها و جبران کاستی ها یک ماه وقت دارند و بعد از این یکماه در صورت تداوم نارضایتی ها بدون شک برکنار می شوند.

افشین مظفری شهردار ایلام بعد از ارسال پیام‌های شهروندان از نقاط مختلف شهر مبنی بر عدم رضایت از خدمات ارائه شده به ایلام شهر گفت: خدمت صحیح، به موقع و بی کم و کاست به مردم خط قرمز شهردار و شورای شهر است و هر کدام از روسای سازمان‌ها، معاونین و مدیران حوزه های مختلف شهرداری که عملکردشان ضعیف و موجب نارضایتی باشد برکنار می شود.

مظفری در ادامه افزود: همه روسای سازمانها، معاونین و مدیران میانی شهرداری برای انجام دقیق و رضایت بخش ماموریت ها و جبران کاستی ها یک ماه وقت دارند و بعد از این یکماه در صورت تداوم نارضایتی ها بدون شک برکنار می شوند.

در حال حاضر شهرداری ایلام پروژه های بزرگی از قبیل نهضت آسفالت و ساخت میدان بزرگ میوه و تره بار را در دست اقدام دارد، ضعف عملکرد سازمانها و ادارات داخلی شهرداری نباید به پای همه خدمتگذاران مردم در این ارگان نوشته شود، شورای شهر هم اگر سمت مردم است باید در این خصوص بدون چون و چرا در کنار شهردار بوده و پشتیبان تصمیم وی باشد‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.