کد خبر : 28871
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 15:37

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خبر داد: جابجایی ۳۵۰ هزار تن کالا از پایانه شهید سلیمانی مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خبر داد: جابجایی ۳۵۰ هزار تن کالا از پایانه شهید سلیمانی مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۳۵۰ هزار و ۷۹۹تن کالا از ابتدای سال جاری تا کنون از پایانه مرزی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهران جابجا شده است. سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: در این مدت (ابتدای سال تاکنون) بیش از ۳۵۰ هزار و ۷۹۹ تن کالا توسط ۱۳ هزار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۳۵۰ هزار و ۷۹۹تن کالا از ابتدای سال جاری تا کنون از پایانه مرزی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهران جابجا شده است.

سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: در این مدت (ابتدای سال تاکنون) بیش از ۳۵۰ هزار و ۷۹۹ تن کالا توسط ۱۳ هزار و ۶۷۰ دستگاه کامیون به صورت ترانشیپ و ترانزیت خروجی از پایانه شهید قاسم سلیمانی جابجا شده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی ۱۶ هزار و ۳۸۱ تن کالا توسط ۹۶۲ دستگاه کامیون به صورت تخلیه در مرز و حمل یکسره از پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به میزان تردد مسافر از پایانه مرزی مهران در سال جاری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴۳ هزار و ۸۹۶ مسافر از مرز بین المللی مهران تردد (ورود و خروج) کردند.

چشمه خاور بیان کرد: از این تعداد ۵۶۱ هزار و ۲۴۴ مسافر ایرانی و ۸۲ هزار و ۶۵۲ مسافر نیز مربوط به اتباع خارجی بوده است که از مرز مهران تردد کردند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته پنج میلیون و ۶۰۸ هزار و ۲۳۴ نفر از مرز مهران تردد کرده اند، افزود: از این تعداد چهار میلیون و ۹۳۳ هزار و ۲۳۴ نفر مسافر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند.

به ‌گفته چشمه خاور سال گذشته ۲۷۷ هزار و ۳۲۹ مسافر خارجی از مرز مهران تردد (ورود و خروج) کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.