کد خبر : 34176
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 18:41

فرمانده انتظامي استان ایلام: اجرای طرح آرامش در شهر/ دستگیری 94خرده فروش و معتاد متجاهر در ایلام

فرمانده انتظامي استان ایلام: اجرای طرح آرامش در شهر/ دستگیری 94خرده فروش و معتاد متجاهر در ایلام
فرمانده انتظامي استان ایلام از اجراي طرح آرامش در شهر با محوريت دستگیری توزيع کنندگان، خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.

سردار جمال سلمانی در تشريح اين خبر اظهار داشت: اين طرح در اجرای آرامش در شهر به صورت همزمان در سراسر کشور، در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجراء در آمد.

وي با بیان اینکه این طرح به مدت 48 ساعت اجرا شده است، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری یگان های انتظامی در جریان این اجراي موفق شدند54 خرده فروش موادمخدر را دستگیر، تعداد 40 معتادان متجاهر و خطرناک را جمع آوري و به کمپ هاي ترک اعتياد معرفي کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از دستاوردهای دیگر این طرح کشف بیش از 5 کیلو گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، کشف 2 هزار و 42 حبه قرص روان گردان و توقیف 5 دستگاه خودرو بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر از اولویت های پلیس استان است، اظهار کرد: با همکاری خوب شهروندان و تلاش همکارانم در مجموعه انتظامی استان در راستای برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر شاهد افزاییش 100 درصد تعداد دستگیری ها بوده ایم.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پليسي 110 تماس بگیرند و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.