کد خبر : 28186
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 1:07

رییس شبکه بهداشت و درمان بدره تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی مهم ترین روش جلوگیری از ابتلا به روتاویروس است

رییس شبکه بهداشت و درمان بدره تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی مهم ترین روش جلوگیری از ابتلا به روتاویروس است

رییس شبکه بهداشت و درمان بدره گفت: شست و شوی دست ها و رعایت بهداشت فردی مهم ترین راهکار جلوگیری از ابتلا به روتا ویروس است. دکتر رحمان کاظمی اظهار کرد: از شب بیست و سه اردیبهشت گزارش های متعددی از بروز علایمی همچون اسهال، استفراغ، حالت تهوع و دل درد بویژه در میان کودکان

رییس شبکه بهداشت و درمان بدره گفت: شست و شوی دست ها و رعایت بهداشت فردی مهم ترین راهکار جلوگیری از ابتلا به روتا ویروس است.
دکتر رحمان کاظمی اظهار کرد: از شب بیست و سه اردیبهشت گزارش های متعددی از بروز علایمی همچون اسهال، استفراغ، حالت تهوع و دل درد بویژه در میان کودکان شهرستان دریافت شد.
وی افزود: علایم تقریبا تمامی مراجعه کنندگان شبیه یکدیگر بود و بر اساس آخرین گزارش دریافتی تعداد بیماران به حدود ۳۸۰ نفر رسیده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان بدره یادآور شد: بنا بر اعلام معاون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عامل بروز این وضعیت روتاویروس بوده که در برخی مناطق مختلف کشور نیز گزارش شده است.
کاظمی تاکید کرد: گزارشی مبنی بر آلودگی آب شرب تا این لحظه طی بررسی های انجام شده دریافت نشده و این ویروس در طی سالیان گذشته نیز بطور فصلی بخصوص در بهار و پاییز طغیان می کند.
وی خاطرنشان کرد: هیچگونه نگرانی از بابت شیوع این ویروس وجود ندارد و با رعایت بهداشت فردی و شست و شوی دست ها می توان از ابتلا به آن جلوگیری کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.