کد خبر : 28809
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1402 - 13:26

استاندار ایلام تاکید کرد: مسکن ملی و تسریع پروژه ها در اولویت کاری فرمانداران باشد

استاندار ایلام تاکید کرد: مسکن ملی و تسریع پروژه ها در اولویت کاری فرمانداران باشد

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت طرح مسکن ملی، گفت: عملیات ساخت پروژه های مسکن ملی در استان باید سرعت یابد. حسن بهرام نیا در جلسه شورای تامین مسکن ایلام اظهار کرد: مسکن ملی یکی از برنامه مهم دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مردم است که نیاز است مسئولان استانی به این بخش توجه

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت طرح مسکن ملی، گفت: عملیات ساخت پروژه های مسکن ملی در استان باید سرعت یابد.
حسن بهرام نیا در جلسه شورای تامین مسکن ایلام اظهار کرد: مسکن ملی یکی از برنامه مهم دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مردم است که نیاز است مسئولان استانی به این بخش توجه ویژه داشته باشند.
وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن ملی در استان، گفت: عملیات ساخت پروژه های مسکن ملی در استان باید سرعت یابد.
بهرام نیا بیان کرد: فرمانداران شهرستان مسئول اصلی پیگیری و پاسخگویی در حوزه مسکن هر شهرستان هستند، بنابراین مسکن ملی و تسریع پروژه ها در اولویت کاری فرمانداران باشد.
استاندار ایلام با اشاره به لزوم توجه واگذاری زمین برای طرح های مسکن ملی، افزود: هر دستگاهی که زمین بدون استفاده دارد برای این طرح به کار گرفته می شود.
بهرام نیا بیان کرد: دستگاه های خدماتی نظیر آب و فاضلاب، برق و گاز برای زیرساخت های طرح های مسکن ملی پای کار باشند.
در ادامه معاون عمرانی استاندار ایلام نیز با اشاره به اهمیت پروژه های مسکن ملی در استان، گفت: نهضت ملی مسکن نیازمند حضور کارشناسان توانمند در دستگاه های اجرایی برای پیگیری است.
سعید هژبری بیان کرد: طرح های مسکن ملی از زمان تخصیص زمان تا زمان اجرای پروژه نباید مشمول زمان شود، باید در اولین فرصت و رفع مشکلات پروژه ها آغاز به کار کنند.
وی تصریح کرد: ادارات بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان در زمینه آغاز به کار پروژه ها اهتمام ویژه داشته باشند و طرح ها در پروسه های اداری گیر نکند.
هژبری اضافه کرد: با توجه به اهتمام ویژه دولت به مسکن، نیاز است ادارات مربوطه چند نفر کارشناس را به صورت ۲۴ ساعته برای این طرح انتخاب کنند.
وی گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه تخصیص زمین برای طرح های مسکن ملی صورت گرفته و هم اکنون مشکلی برای تامین زمین وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.