مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تاکید کرد: برخورد قانونی با معلم خاطی در تنبیه بدنی دانشآموز مهرانی انجام میشود


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با عذر خواهی از تنبیه بدنی دانشآموز مهرانی، گفت: معلم و افراد خاطی در این موضوع به کمیته تخلفات اداری و بازرسی معرفی و با آنها برخورد خواهد شد.
روز گذشته پنجشنبه ۱۵ آذر تصاویری از تنبیه بدنی دانشآموز مهرانی کلاس هفتم توسط معلم یکی از مدارس این شهر با عنوان «دانشآموز مهرانی مورد تنبیه بدنی معلم خود قرار گرفت» در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی استان ایلام منتشر شد.
«علی درویشی» ضمن ابراز تأسف از تنبیه دانشآموز مهرانی توسط معلم یکی از مدارس این شهر، اظهار کرد: در پی اطلاع از موضوع، بازرسی آموزش و پرورش استان به این اتفاق با جدیت ورود کرده و در این خصوص پرونده تخلفات اداری برای معلم خاطی تشکیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: براساس قانون آموزش و پرورش هر گونه تنبیه بدنی دانشآموزان ممنوع است و از اتفاق روی داده در این خصوص عذرخواهی میکنم.
درویشی افزود: به محض اطلاع از این اتفاق، با والدین دانشآموز ارتباط برقرار شد و از آنان دلجویی صورت گرفت و همچنین تأکیدات لازم به مدیر آموزش شهرستان مهران، برای معرفی معلم و افراد خاطی در این اتفاق به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری انجام شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: بر این اساس مقرر شد که فردا شنبه (۱۷آذر)، این موضوع خارج از نوبت بررسی و به طور قطع برخورد لازم با معلم خاطی و دیگر افراد مقصر در این موضوع به عمل خواهد آمد.
درویشی گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان از وجود حدود ۱۱ هزار معلم و فرهنگی بهرهمند است که با تلاش در راستای تعلیم و تربیت گام بر میدارند و همه با آییننامهها و مقررات اداری و آموزش و پرورش آشنا هستند.
وی با اشاره به اینکه تنبیه بدنی این دانشآموز اتفاق ناگواری است و انتظار میرود که شاهد چنین اتفاقاتی در سطح مدارس استان نباشیم، خاطرنشان کرد: به طور قطع با هر گونه مورد مشابه، برخورد قانونی و قاطع انجام شده و افراد خاطی به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی میشوند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0