کد خبر : 39522
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 13:46

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد: تماس ۵۰ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد: تماس ۵۰ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب ایلام
محمدی با بیان اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، یادآور شد: مشترکان با گزارش هرگونه حادثه، قطعی یا افت فشار به سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان را در اصلاح شکستگی‌ها در اسرع وقت یاری کرده و از هدر رفت آب جلوگیری نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: بیش از ۵۰ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ حوادث آب و فاضلاب این استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

محمد محمدی روز شنبه اظهار کرد: این تعداد تماس‌ تلفنی با سامانه ۱۲۲ در سطح شهرستان‌ها و مناطق ‌غیر تحت پوشش توسط مشترکان صورت گرفته است.

وی افزود: تماس‌های برقرار شده در سامانه ارتباطات مشتریان (crm) بیشتر در حوزه افت و قطعی آب، اعلام حوادث آب و فاضلاب و سئوالات مربوط به حوزه مشترکان و انشعابات خانگی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۲ و ثبت حوادث، کد رهگیری برای مردم و مشترکان و ناظران شرکت ارسال می‌شود.

محمدی با بیان اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، یادآور شد: مشترکان با گزارش هرگونه حادثه، قطعی یا افت فشار به سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان را در اصلاح شکستگی‌ها در اسرع وقت یاری کرده و از هدر رفت آب جلوگیری نمایند.

وی بیان کرد: با اقدامات مثبتی که در حوزه بهره برداری (شبکه و تاسیسات) انجام شده، طبق آمار سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) شاهد کاهش محسوس تماس‌ها در خصوص افت فشار به ویژه در مناطق بالادست شهر ایلام بوده‌ایم.

مدیرعامل آبفای ایلام اضافه کرد: فرسودگی شبکه توزیع آب شهر ایلام از چالش‌های اصلی شرکت آبفا برای توزیع آب است که با کمک دولت و مسئولان استانی در این راستا گام‌های اساسی برداشته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.