انعقاد تفاهم نامه فیمابین ستاد اجرایی و آموزش و پرورش ایلام


محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، در جلسه انعقاد تفاهم نامه گسترش عدالت آموزشی در سطح مدارس استان، اظهار کرد: در راستای اجرای معنویات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی برگسترش عدالت آموزشی درمناطق کمترتوسعه یافته و نیزبه منظور اجرایی نمودن اهداف کلان سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش این تفاهم نامه فیمابین اداره کل آموزش و پرورش و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام منعقد میشود.
وی، با بیان اینکه با انعقاد این تفاهم نامه طرفین متعهد میشوند نهایت تلاش و کوشش خود را در راستای اجرای برنامههای عدالت آموزشی انجام دهند، افزود: مشارکت و همکاری دو جانبه باید در حمایت از دانشآموزان مناطق محروم، گروههای تخصصی حوزه آموزش و پرورش، کمک به ارتقاء کیفیت یادگیری و تحقق عدالت آموزشی و تربیتی صورت گیرد.
زارع، هداف اصلی از اجرای گسترش عدالت آموزشی در آموزش و پرورش را فراهم کردن فرصتهای برابردسترسی به تربیت عمومی و رسمی برای آحاد جامعه و اولویت دادن به مناطق کمبرخودار دانست و تصریح کرد: ارتقاء سطح مهارت آموزی میان دانشآموزان و حمایت از طرحهای مرتبط، توسعه طرح های مبتنی برنگاه تحول در نظام آموزش و پرورش و ارتقاء سطح کیفی معلمان حوزه دانش، مهارت و گفتمان را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با اشاره به اینکه اجرای این طرح باید 5 باب مدرسه ویژه تولید و مهارت آموزی، آموزش تولید، کارآفرینی، اشتغال به دانش آموز براساس ضوابط و مقررات آموزش وپروش انجام میشود، بیان کرد: علاوه بر این همکاری و مشارکت در آموزش و توانمندسازی معلمان در بخشهای مهارت و گفتمان با همراهی گروه تخصصی داوطلب تحت پوشش بنیاد احسان ستاد اجرایی در چهارچوب محتوا روش ضوابط آموزش وپرورش، توزیع 4 هزار بسته لوازم والتحریر در بین مدارس محروم، حمایت تحصیلی از 3 هزار دانشآموز کنکوری، حمایت تحصیلی از 7 هزار دانشآموز مقطع ابتدایی و حمایت از طرحهای جهادی آموزشی باید انجام شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0