کد خبر : 12555
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 19:31

انتشار به معنای اعتبار نیست

انتشار به معنای اعتبار نیست

اگر از آن دسته افرادی هستید که خبرها را بدون چون و چرا می‌پذیرید، باور می‌کنید و بازنشر می‌دهید، لطفاً رویه‌تان را عوض کنید. در مواجهه با هر خبری باید از خودتان بپرسید که تولیدکننده خبر چه کسی است و پیام این خبر چیست؟ آیا رسانه انتشار دهنده خبر با مخاطب خود صادق است یا

اگر از آن دسته افرادی هستید که خبرها را بدون چون و چرا می‌پذیرید، باور می‌کنید و بازنشر می‌دهید، لطفاً رویه‌تان را عوض کنید. در مواجهه با هر خبری باید از خودتان بپرسید که تولیدکننده خبر چه کسی است و پیام این خبر چیست؟ آیا رسانه انتشار دهنده خبر با مخاطب خود صادق است یا در راستای اهدافش به تولید خبر یا انتشار آن می‌پردازد.
#سواد_رسانه_ای
#فضای_مجازی
#شبکه_های_اجتماعی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.